Amb motiu de la celebració de la Setmana Esportiva a Bétera, el pròxim 4 de juliol tindrà lloc al municipi la XI Triatló Bétera, un Campionat Autonòmic de Lliga de Clubs per equips i un altre triatló escolar. Es tracta d’una competició molt solidària perquè una part econòmica que es recollirà de la prova anirà destinada a l’ONG StopSanfilippo.
El CEA Bétera continua recollint bons resultats
El passat diumenge 14 de juny, es va celebrar a Pilar de la Horadada (Alacant), la quarta prova puntuable de Lliga de Clubs de la Comunitat Valenciana. Amb estos resultats, l’equip femení ascendix a la segona posició i l’equip masculí a la quarta posició de la Lliga de Clubs de la Comunitat Valenciana.
El Club Triatló CEA Bétera posa de manifest les seues grans actuacions; ja que, tant les xiques com els xics van finalitzar en segona posició per equips a esta competició.
Totes les representants femenines van fer podi: Noelia Juan (2ª absoluta i 1ª Junior), Ana Climent (3ª sub-23), Roser Verdevío (1ª Cadet) i Mª José Moreno (3ª Veterana II).
Els xics també van aconseguir uns grans resultats col·locant a cinc triatletes entre els deu primers de la general: Josep Gómez (2n absolut), Samu Gil (3r absolut), Carles Fuentes (8é absolut). A més a més, també van fer podi els representants veterans Andrés Alfaro (10é absolut i 1r veterà I ) i Pedro Martín (2n veterà I ).