plano definitivo coeta beteraL’Ajuntament de Bétera ha publicat ja el mapa definitiu de la Coetà que tindrà lloc el 15 d’agost. Fa poc menys d’un mes es publicava el provisional a l’espera d’atendre les al·legacions i peticions dels veïns afectats i ara ja es pot consultar el definitiu.

Segons ens confirma el president dels majorals, Carlos Tórtola, el mapa s’ha quedat pràcticament igual que el provisional ja que de les al·legacions presentades només s’ha tingut en compte una “per malaltia greu al carrer Sant Lluís, per la qual cosa s’ha eliminat un tros d’esta via per evitar en els possible les molèsties”.

Al mapa es pot veure perfectament, gràcies als colors utilitzats, els carrers del nucli urbà en què es poden tirar coets i en les quals està totalment prohibit. Només en els carrers pintats en groc s’autoritza el foc, en total uns 50 on estan inclosos els carrers de Majorals, Obreres i a els socis de les penyes Amics del Coet i Vol Lliure.

_MG_3222Tanques de seguretat 

Tal com ja ens va avançar en el mes de juliol la regidora de Festes, Raquel Puig, este any com a novetat es van instalar tanques de seguretat en tot el carrer de la cordà, en alguns carrers prop de carreteres i als carrers més concorreguts com són els de les obreres.

L’art de protegir les vivendes 

Amb els carrers decidits ara és hora de que els veïns i veïnes es posen a treballar per protegir les finestres i portes de les seues cases. Reixes, teles metàl·liques, panells de fusta, gàbies… veritables obres d’enginyeria que els i les “manetes” de la família col·loquen durant aquests dies en família seguint les tradicions d’un poble marcat per la pólvora.

Patrocinio GES

¡Consigue gratis una tablet!. Accede aquí al cupón de tu  Tablet.

Imprimir article
Comenta aquesta notícia

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *

He llegit i accepte la política de privacitat i lavís legal

Post comment