CARTELL COTXESEls Majorals 2016 han organitzat per al proper dissabte 8 d’agost una concentració de cotxes clàssics a l’Avinguda de l’Escultor Ramón Inglés (Albereda de Bétera). La cita començarà a les 18.00 hores i durarà fins a les 22.00 hores i tots aquells cotxes que vulguen participar poden fer-ho inscrivint-per tan sols 7 euros amb els quals podran prendre dues consumicions i les seues repectives tapes.

I és que els Majorals de 2016 s’han posat com a objectiu #salvarlafesta i per això pels seus caps passen idees e inciatives per a treballar per a les festes del pròxim any amb esforç i il·lusió. Serà tot un esdeveniment ja que han confirmat la participació prop de 40 cotxes que arribaran de nombroses localitats.

Discomòbil patrocinada per Betera.com 

Discomòbil_Kike_Jaen_08-08-15 (1)A partir de les 23.30 hores l’Albereda s’omplirà de música per continuar la festa. El prestigiós DJ Kike Jaen serà l’encarregat de fer ballar durant la nit als que s’acosten.

Betera.com patrocina, juntament amb altres dos empreses de la localitat, aquesta discomòbil per col·laborar amb la festa igual que ha fet contractant publicitat al barracó dels Majorals.

Patrocinio GES

¡Consigue gratis una tablet!. Accede aquí al cupón de tu  Tablet.

 
 
 

Imprimir article
Comenta aquesta notícia

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *

He llegit i accepte la política de privacitat i lavís legal

Post comment