Festes Bétera 2015 portada noticia

DIMARTS 11 D’AGOST

entrada murta betera 119:30h. Entrada de la Murta des del Castell de Bétera fins al recinte de l’Albereda.

DIMECRES 12 D’AGOST

19:00h. Recollida d’Obreres per assistir a la recepció a l’Ajuntament per part de les autoritats. Posteriorment Vi d’Honor oferit per l’Excel.lentíssim Ajuntament de Bétera.

23:00h. Presentació i Exaltació d’Obreres i Majorals 2015 al recinte de l’Albereda.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAA continuació actuació de la Banda del Centre Artístic Musical de Bétera, junt amb Pep “Botifarra” i Xavier de Bétera a càrrec del Ajuntament de Bétera.

DIJOUS 13 D’AGOST

11:00h. Cercavila d’Obreres i Majorals.

18:00h. Gran Partida de pilota valenciana al carrer d’Avinguda Constitució.

21:00h. Concurs de Paelles al recinte de l’Albereda. Les places son limitades i el preu d’inscripció és de 10 euros per paella. La inscripció es realitzarà al barraconet del Majorals 2015 el dia 8 a partir de les 18:00 hores.

En acabar el concurs gran nit amb l’Orquestra Pato a càrrec dels Majorals 2015.

DIVENDRES 14 D’AGOST

11:00h. Cercavila d’Obreres i Majorals.

danses-bétera-6123.15h. Dansà popular organitzada per l’Associació l’Aljama de Bétera, des de la Plaça del Sol fins a la Plaça del Mercat.

24:00h. Nit d’Albaes a càrrec de l’Associació Cultural “Xe Que Burrà”. Començament a la porta de l’Església de la Puríssima amb l’Ave Maria i continuació, com és tradició, cantà a la porta de cada Obrera i Majoral.

24:00h. Discomòbil al recinte de l’Albereda a càrrec de l’Ajuntament de Bétera.

DISSABTE 15 D’AGOST

08:00h. Concentració Majorals, autoritats i banda de música a l’Ajuntament de Bétera per a iniciar la cercavila de l’arreplegà d’Obreres i trasllat a l’Hort de les Alfàbegues.

alfabegues-betera-4810:00h. Eixida de l’Hort per a realitzar la tradicional Ofrena a la Mare de Déu d’Agost. En finalitzar solemne missa.

20:00 Solemne processó de la Mare de Déu d’Agost. A continuació Coet de Luxe a càrrec dels Majorals a la Placeta del Sol.

24:00h. Ave Maria a l’Església de la Puríssima per a finalitzar amb el cant d’albaes a la porta de l’Ajuntament.

DIUMENGE 16 D’AGOST

01:00h. Cordà al carrer Gascón Sirera a càrrec dels Majorals 2015.

02:00h. Coetà pels carrers del poble fins les 06.00h.

11.00h. Cercavila d’Obreres i Majorals.

12.00h. Oració del Rosari i a continuació missa. En acabar começament del Retaule a la porta de l’església de la Puríssima a càrrec de l’Associació Cultural “Xe Que Burrà”.

23.30h. Nit de varietats a càrrec dels Majorals 2015 amb l’actuació de: “Yunke” del programa “El Hormiguero” y “Supersingles” del programa “¡Qué tiempo tan feliz!”.

DILLUNS 17 D’AGOST

coeta 310:30h. Oració del Rosari i a continuació missa.

11:00h. Cercavila d’Obreres i Majorals.

19:00h. Cordà infantil a la Plaça Luis Reig a càrre de l’Associació Amics del Coet de Bétera.

21:30h. Gran Coetà del Gos a càrrec dels Majorals 2015.

23:30h. Actuació de “Efecto pasillo” i “Silencio a voces”.

DIMARTS 18 D’AGOST

10:30h. Oració del Rosari i a continuació missa.

11:00h. Cercavila d’Obreres i Majorals.

19:30h. Trofeu Festes d’Agost amb el partit de futbol al Poliesportiu de Bétera entre el UD Bétera i el CD Bunyol.

21:00h. Sopar Popular al recinte de l’Albereda per a tots els nostres abonats a càrrec dels Majorals 2015.

23:00h. Teatre a càrrec del grup Pepeta Ricart que possarà en escena “La Chusa, la Elena y el porro entre las piernas” a l’Ermita del Calvari.

23:00h. Nit de berbena amenitzada per l’orquestra “Titánic” a càrrec dels Majorals 2015.

DIMECRES 19 D’AGOST 

10:30h. Oració del Rosari i a continuació missa.

11:00h. Cercavila d’Obreres i Majorals.

18:30h. Inauguració del Mercat Medieval a les rodalies del Castell de Bétera.

ball-de-torrent-bétera-119:00h. Ball de Torrent a l’Albereda per les Obreres i els Majorals de 2015.

23:00h. Playbacks a càrrec de les comissions falleres del poble i exhibició de “Salsaxcuatro”. Per finalitzar els Majorals 2015 vos deleitaran amb una xicoteta actuació.

DIJOUS 20 D’AGOST

10:30h. Oració del Rosari i a continuació missa.

11:00h. Cercavila d’Obreres i Majorals.

11:30h. Parc Infantil a l’Albereda.

18.00h. Mercat Medieval.

cabalgata-519.00h. Cavalcada de disfresses pels carrers del poble. Eixida des del Poliesportiu de Bétera.

23.00h. Gran discomòbil a càrrec dels Majorals 2015 amb l’actuació estelar de DJ Jose Conca.

DIVENDRES 21 D’AGOST

10:30h. Oració del Rosari i a continuació missa.

11:00h. Cercavila d’Obreres i Majorals.

18:30h. Mercat Medieval.

19.30h. Musical infantil  “Cántame un cuento” a càrrec dels Majorals 2015.

23.30h. Musical “Feeling” a càrrec dels Majorals 2015.

DISSABTE 22 D’AGOSTO

obreres-3110:00h. Recollida d’Obreres per part dels Majorals.

11:00h. Santa Missa de la Huitava i acte seguit es confeccionaran les bolletes per a l’elecció de les Obreres de 2016.

20:00h. Solemne processó de la Huitava i emotiu acomiadament d’Obreres i Majorals 2015.

23.30h. Fi de festa. Nit de varietats amb “Tony Melero” i l’actuació de “Il Bello Canto” a càrrec de l’Excel.lentíssim Ajuntament de Bétera. Durant el descans es presentarà a les Obreres i Majorals de 2016.

 
Patrocinio GES

¡Consigue gratis una tablet!. Accede aquí al cupón de tu  Tablet.

 

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *

He llegit i accepte la política de privacitat i lavís legal

Post comment