La primera edició va ser un èxit i aquest any repetim per celebrar que el nostre diari digital ha arribat al milió de visites gràcies a vosaltres, els lectors. Betera.com posa en marxa el II Concurs de Fotografia Festes de Bétera que repartirà premis en metàl·lic a les tres millors fotografies que es presenten al concurs.
Però compte! perquè este any tenim una novetat important: les fotos s’hauran de pujar a través de la nostra nova aplicació mòbil: betera-app que està disponible per a mòbils Android i iPhone de manera gratuïta.
La temàtica de les fotografies serà les Festes de Bétera. Tot és possible: coetà, cordà, processó de les alfàbegues, confeti, etc. El jurat, compost per l’equip de betera.com, valorarà l’originalitat de la imatge, la composició, el sentit i colorit de la mateixa.
Només s’acceptarà una fotografia per persona i per enviar-la només heu de:
1. Baixar la nostra aplicació gratuïta betera-app
2. Anar a l’apartat: Notícies de Bétera.
3. Polsar sobre la icona de la càmera de fotografia “Foto Aviso”.
4. Pujar la imatge.
5. I en el apartat de comentaris indicar el vostre nom, cognoms, telèfon de contacte i adreça de correu electrònic.
Premis de 50, 75 i 100 euros
Per participar teniu des del 12 d’agost i fins al 18 d’agost. Dimecres, 19 d’agost, a les 20.00 hores lliurarem els premis en metàl·lic al barracó dels Majorals de 2016. Els premis seran de 50 euros per al tercer classificat, 75 euros per al segon millor i 100 euros per al guanyador del certamen.
Vos deixem l’enllaç de la notícia del I Concurs de Fotografia Festes de Bétera celebrat el 2013: “Betera.com entregó anoche los premios del I Concurso de Fografía Fiestas de Bétera”.
¡Consigue gratis una tablet!. Accede aquí al cupón de tu Tablet.