Centenars de persones van participar ahir a la nit en el Concurs de Paelles organitzat per les Obreres i Majorals de 2015 a l’Albereda de Bétera. En total es van cuinar 45 paelles i la millor i més saborosa, segons el jurat, va ser la realitzada per la penya Vol Lliure, que a més d’art amb la pólvora també sembla que dominen el tema de l’arròs.
Passades les nou de la nit els Majorals es disposaven a repartir els ingredients per a la tradicional paella i després arribava el tro d’avís que anunciava l’inici del concurs. Els 45 grups es diferenciaven perfectament els uns dels altres gràcies a les samarretes identificadores que havien creat per a l’ocasió.
Les Obreres també van estar presents, van passejar, van saludar i van provar les paelles per donar el veredicte final. Una festa en la qual no hi va haver cap incident, segons ens confirma el president dels majorals, Carlos Tórtola.
Després del sopar va arribar la festa amb l’orquestra Pato, un grup musical que sol venir cada any a amenitzar una nit de les Festes de Bétera.
Estigueres al concurs de paelles? busca’t!
¡Consigue gratis una tablet!. Accede aquí al cupón de tu Tablet.