NotíciesPolítica

Alcaldesa-de-betera1“Hem intentat arribar a un consens però ha sigut impossible. Tenim visions diferents sobre les urbanitzacions i, encara que hem realitzat moltes reunions entre les dos parts, les diferències han sigut insalvables”. Amb aquestes paraules ha valorat hui l’alcaldessa de Bétera, Cristina Alemany, la ruptura de l’acord de govern i la marxa dels tres regidors de Mas Camarena-CUBE a l’oposició.

Alemany ha lamentat profundament que se’n vagen de l’equip de govern ja que, segons ha indicat a aquest diari, “hem estat treballant molt a gust tots junts durant aquests mesos de govern, pel que la ruptura ha sigut dolorosa i han hagut moltes llàgrimes”.

Mas Camarena-CUBE ha lamentat que Compromís no haja cedit ni una mica de la seua postura i  l’alcaldessa ha volgut deixar clar que “es va signar un acord de govern parit pels quatre grups polítics que és el que ens marca la ruta, el funcionament del dia a dia i que, per descomptat, va a missa i no es toca”.

Preguntada per un possible pacte entre Mas Camarena-CUBE i el PP, Alemany insisteix que “estan en tot el seu dret de parlar i pactar però encara que ho facen els comptes no ixen per a una possible moció de censura, ja que necessiten 12 vots i en Bétera tenim la peculiaritat de tenir un regidor no adscrit”, assegura.

Governar en minoria

Cristina Alemany sap que governar en minoria serà molt difícil ja que hauran de negociar i consensuar cada punt del ple, “haurem de parlar i parlar per arribar a acords amb l’oposició sobre cada tema que volgam aprovar”, tot i així, Alemany s’ha mostrat positiva i ha apostat per seure amb tots els grups polítics per tal que isquen avant temes tan importants com els pressupostos.

Imprimir article

Comente esta notícia en el nostre fòrum polsant ací.

0 Comments

  1. Cristina per favor això de “…pel que la ruptura ha sigut dolorosa i han hagut moltes llàgrimes” et refereixes que parles com cap del govern municipal o com tertuliana de Salvame. Una ruptura es dona quan hi ha un fracas de negociació. Ja he dit en altre comentari que ha falta altura de mires i capacitat negociadora i teniu exemple al govern autonòmic.

  2. Vivo en Mas Camarena. ¿no entiendo el porque a Compromis le molesta que los vecinos de esta parte del pueblo puedan tener más capacidad de decidir por ellos mismos.
    ¿porque debe decidir Compromis, si ellos aquí no tienen ni un voto?
    Si votamos mayoritariamente a las opciones de Urbanizaciones ¿no significará que vemos poco interés del ayuntamiento? y en su defecto ¿que seamos los propios vecinos a través de nuestros partidos los que marquemos nuestros destinos?
    Realmente Compromis un partido que dice defender en Madrid los intereses valencianos por si acaso no los defienden los demás partidos no entiende que a pequeña escala esto es lo mismo.
    Si no nos hacéis caso dejadnos que con nuestros impuestos decidamos en que gastarlos. Y no que se vayan al 100% al centro del pueblo que si bien tiene absoluto derecho a lo suyo, debe respetar lo nuestro.

    • Una cosa es pedir lo que os pertenece, y otro es pedir por encima del resto y con actitud prepotente. Vuestros impuestos son de todo el pueblo no solo vuestros. Que tengáis la mayoría de votos no quiere decir que mandéis en la zona por encima del resto. Es como si el PP gana en una calle y pretendiera mandar sobre esa calle.

  3. ¿Y no será que a Compromis se le está subiendo el poder a la cabeza?
    O . . ¿no será que empieza a ver como se le van los votos de nuevo al PSOE y a EU, incluso a Podemos y vuelve a su voto real de menos de tres concejales?
    Chicos de Compromis, los votos los teníais de prestado como castigo a los partidos tradicionales de la izquierda. Al menos en Bétera. Lo sabéis. Me parece que os quedan pocos telediarios. ¿estáis inquietos, no?

  4. Heu estat governant amb el PP durant dues legislatures, en època de bonança, en les legislatures on entrava molts diners en les arques municipals i no vau reivindicar res o ho vas fer amb la boca xicotera. Ara, en moments de crisi, on es necessita donar prioritat a la gent que ho està passant malament, trenqueu el pacte als pocs mesos. Ja veiem el que us importa la gent i quines són les vostres prioritats ….

    • L’HOME DEL SAC que vols fer responsable de la crisis actual al grup de Mas Camarena-CUBE, de la falta de sensibilitat davant les necessitats de la gent, de les retallades en educació, sanitat, dependència… del desgraciat terratremol d’Ecuador. Lo teu és un poc panfletari i et recorde que seguint eixa linia et poses també a criticar si s’han de deixar de fer les festes del poble o les falles. Clar que hi ha que pensar en pressupostos més solidaris i responsables, però no sols hi ha que retallar a les rodalies del nucli del poble. Torneu de nou a excloure a una part de la població. Si no m’equivoque aquesta es la segon legislatura que existeix el Partit Mas Camarena, així que no pot haver governat dues legislatures amb el PP, això sí possiblement s’està donant el pas perquè així siga.

  5. Todo es lógico . Compromis nunca ha querido las urbanizaciones. El amigo joano el breve quería dejar de mantener el césped de estas, y poner plantas mediterráneas. Llega el 20d y en torre en conill ( donde vivo ) y en Más Camarena no sacan no un voto ( pero porcentaje de votos de todas las mesas electorales de la
    Provincia). Y ahora que? A gobernar en minoría y sufrir . Pero cuidado con la
    Moción de censura ….. Está cerca.
    No obstante está claro que esta gente enfogámica de pueblo no mirará nunca por los que le llevan El Progreso. Seguirán con la volteta,los cohetes y demás mamarrachadas…. Y todos los ibis de las casas ( más de un treinta por ciento ) a financiar el
    Cohete, la voltereta, las fallas, y los
    Mayorales. Evolucionen por favor, viven en el siglo diecinueve.

  6. “Moción de censura ….. Está cerca” ??
    Señor/a Sostres sabe que la moción de censura es prácticamente imposible que se de en esta legislatura en Bétera. Se podría informar un poco ya que los “transfugas” o “no adscritos” no la pueden votar…. haga números.

  7. Leo ahora que la alcaldesa y todos los concejales del equipo de gobierno se han reunido con la asociación de Más Camarena( para establecer lazos!!).
    Al final nos toman por tontos . No les importamos nada, pero hacen el paripé. Espero que a Torre en Conill no se dignen en venir.
    El Partido Más Camarena ha hecho bien en ser íntegro y no engañar a sus vecinos. Es cuestión de tiempo que el próximo alcalde sea de ese partido. Espero que la endogamia y la ignorancia mejoren en algunas latitudes.

    • Es reunixen en l’Associació Mas Camarena però sense presència de regidors de Mas Camarena-Cube. Ara Compromis vol trencar la confiança de la gent de Mas Camarena amb el partit majoritari de la urbanització donant miguetes de pa a l’Associació, només caldria vore el nombre de votants de la Coalició en l’urbanització amb la gent que assisteix a les seues assamblees. Una manera molt peculiar de fer política de la gent de Compromís i els acolits del PSOE. Esteu portant al PP de nou al poder, vosaltres sabreu que feu.

  8. Ellos representan al municipio pueblerino, endogamico y pobre. No se dan cuenta que torre en conill y más Camarena les dan el 25 por ciento de población y el 35 por ciento de ingresos ( a parte de prestigio ). En fín, cada uno mira por lo suyo. Lo gracioso es que los que estaban antes (PP) eran de perfil muy bajo y costumbrista pero los que están ahora sólo les preocupa ser catalanes de segunda y más paletos si cabe. En fin , mejor ser de Paterna.

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *

He llegit i accepte la política de privacitat i lavís legal

Post comment