El passat cap de setmana, 3 i 4 de Setembre, 15 triatletes del CEA Bétera van viatjar a Banyoles per disputar el Campionat d’Espanya de Triatló distància olímpica (1500m nadant, 40km en bici i 10Km de carrera a peu). Noelia Juan, Ana Climent i Marina Zaragozá es van proclamar campiones d’Espanya sub23 per equips. En categoria Élit femení, Noelia i Ana van acabar en les posicions 32 i 57, respectivament, completant el trio campió Marina en Grups d’Edat.
A més a més, en la participació de Grups d’Edat masculí Miguel Martinez va aconseguir el subcampionat en GGEE 45-49 i Josep Gómez va quedar tercer en GGEE, 25-29.
Per la seua banda, Samuel Gil que va representar al club en Categoria élit masculí, va aconseguir finalitzar la prova en la posició 83.
Comenta aquesta notícia