urbanizaciones-beteraEl portaveu del grup municipal Mas Camarena-CUBE, Salvador Beltrán, assegura a través d’un comunicat que el futur centre cívic de Mas Camarena i Torre en Conill està “paralitzat” a causa que “l’alcaldessa de Bétera no ha mogut ni un dit, ni un sol paper per respondre als requeriments que li plantegen des de la Conselleria per a l’ús de la parcel·la que anava destinada al centre”.

Beltrán explica que després que Mas Camarena-CUBE abandonara el govern local i deixara de ser un dels socis “Compromís, PSOE i Asamblea Bétera Ciudadana van perdre l’interès i es varen ralentitzar els treballs” tot i que segons afirma “la licitació dels projectes estava en marxa “.

Mas Camarena-CUBE afirma que des de la separació “el papeleo que inicialment era senzill s’ha convertit, per fosques raons, en un dic insalvable per l’alcaldessa” ja que “l’informe amb el requeriment de justificació de qüestions tècniques des de la Conselleria té data de 9 de febrer de 2016. Ja fa gairebé 10 mesos i l’Ajuntament de Bétera no ha contestat ni intentat res, ho té parat”.

Salvador Beltrán explica que es que es poden anar fent moltes coses amb l’objectiu d’avançar però que “el govern de Bétera dilata, excusa, exagera i disfressa la realitat per no dir la veritat” i afegeix que “l’objectivament cert és que des de fa 10 mesos l’expedient ‘descansa en pau’ damunt de la taula sense que l’alcaldessa ho moga”, conclou.

Imprimir article

Comente esta notícia en el nostre fòrum polsant ací.

0 Comments

  1. Que no patisca el Sr. Beltrán, que si el govern de Bétera no li diu la veritat ja li la dic jo: la realitat és que no es pot construir un centre cívic en una parcela en la qual NO ES POT CONSTRUIR! Si l’anterior equip de govern no li donà esta informació ja és la seua responsabilitat… (no vull ser malpensat i creure que el Sr. Beltrán tenia la informació i, encara així, decidí portar el centre cívic com a idea central del seu programa electoral).
    A mi este comunicat em sona més a “pataleta” de no eixir-se’n amb la seua. Coses que poden passar quan tens un partit polític que no té ideologia política i només basa el seu programa en projectes concrets per a la seua urbanització…
    I, posats a valorar les formes, acusar no a l’equip de govern, sinó a una persona (l’alcaldessa en este cas) em sona també a inquina personal i ho trobe d’un nivell polític molt baix.
    Igual sóc massa exigent amb els nostres polítics, però és que són els nostres representants i m’agradaria que ens representaren els millors, i no els més mediocres…

  2. ¿Inquina el sr. Beltran? ¿De donde sacas eso amigo 15 d´agost? Yo creo que la palabra inquina en este caso se queda corta, no refleja la realidad de los sentimientos de Beltrán hacia Cristina, o hacia el núcleo urbano de Bétera. La realidad es que este hombre si pudiera se independizaría de nuestra localidad a la mínima que le dejaran, y posiblemente sea la mejor solución a este tema. Darles la independencia y que se apañen ellos sólos, que a fin de cuentas es lo que quieren y no pararán hasta conseguirlo. Él es el “alcalde” de Mas Camarena, y seguro que en sus mejores sueños, le llevan en volandas como llevaban al jefe de la aldea de los galos en Asterix y Obelix, jaleado, coreado y aplaudido haya donde se desplace en su localidad.
    Lo qué también tenemos claro es que de alguna manera, debe justificar ante su electorado que no hace nada. De alguna forma tiene que insistir en causas útopicas para poder defender su sillón a capa y espada, a pesar de defender útopias irrealizables, a sabiendas de que lo son. Y aunque toda la corporación esté de acuerdo en que hay cosas más prioritarias para Bétera que doblar servicios que ya se ofrecen, ellos insistirán para que los habitantes de su pueblo (perdón, quise decir, urbanización) no tengan que relacionarse con los habitantes que les oprimen, les roban, les imponen, y les hacen ser habitantes de segunda o tercera división. (¿a qué me suena esto? ah si, me suena que hay habitantes de España que también hablan de la misma forma y no paran de pedir un referendum de autodetermi-no-se-que, qué curioso, ¿no?)
    En Bétera somos así de egoístas, que preferimos destinar fondos, los pocos que quedan, a temas como servicios sociales, antes que hacerles un edificio civíco-cultural, para que no tengan que coger el coche para ir a ver una obra de teatro o una película de estreno. Además ¿a ellos que más les da que hayan necesidades básicas sin cubrir en la localidad, si ellos viven en +kmarena? No es su problema, allí no existen esos casos, ¿Porqué han de pagar ellos estas necesidades básicas de personas con las que no quieren convivir?.
    Tendremos que replantearnos nuestro egoísmo. Si alguién no puede enchufar una triste estufa porque no tiene dinero para pagar el gas, que se fastidie. ¿No será más importante que haya una piscina cubierta en +kmarena, que haya gente pasando hambre?

  3. Pepe y 15 d agosto, según me cuentan no es que quiera ser alcalde de Mascamarena, es que se lo EXIGIO AL AYUNTAMIENTO y por eso, seguray supuestamente, se fueron del pacto

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *

He llegit i accepte la política de privacitat i lavís legal

Post comment