El Patronat Provincial de Turisme de València i la seua marca València Turisme han presentat aquest matí el nou vídeo promocional València: la vida espera, amb el qual acudirà la setmana vinent a la Fira Internacional de Turisme FITUR 2017 per a convidar els viatgers a “viure i sentir la vida valenciana”.
En aquest sentit, la diputada i vicepresidenta del Patronat de Turisme, Pilar Moncho, ha explicat que “els valencians i les valencianes estem ací per a viure amb vosaltres i mostrar-vos nostra terra i els nostres costums, el nostre paisatge i la nostra manera de viure”, en referència als futurs visitants. “Volem que la gent vinga, ens conega i es vulga quedar en el nostre territori. Aquest és el missatge que portem a Fitur en la nostra maleta”, ha agregat.
Autenticitat de la marca ‘València’
La presentació ha estat a càrrec de l’actriu valenciana Marta Chiner, una de les protagonistes del vídeo València: la vida espera, al costat de Silvia Rico, Simon Campbell, Iolanda Muñoz i Pato Cárdenas. El Patronat de Turisme ha completat l’acte amb música en directe dels artistes valencians Mireia Vives i Borja Penalba, en una clara aposta per la qualitat i autenticitat de la marca ‘València’.
Una mirada a allò autòcton
El nou vídeo promocional de València Turisme, produït per Tenda de Campanya, ha sigut rodat íntegrament en localitzacions valencianes d’horta, mar, interior i a l’Albufera, a més de fer per primera vegada una mirada directa a l’esport autòcton: la pilota.
El Patronat de Turisme de València estarà present en Fitur 2017 del 18 al 22 de gener, en l’àmbit de la Comunitat Valenciana, amb un programa de presentació de productes i activitats turístics ampli i novedós.
Bétera tornarà a Fitur
Davant del bon resultat obtingut l’any passat, aquesta edició Bétera tornarà a estar present en aquesta fira per mostrar als operadors turístics nacionals i internacionals, així com als visitants, que la nostra localitat és una destinació atractiva.