cartell 2Dels 8 treballs presentats tant el jurat com els veïns de Bétera ja han triat els dos que il·lustraran la portada del llibret de les festes i els cartells anunciadors de les Festes de agost 2017.

El jurat ho ha tingut complicat ja que cada vegada el nivell puja i els treballs són millors però finalment ha triat la pintura de Mónica Belmar perquè siga la portada del Llibret de Festes d’enguany. Un majoral i una obrera a l’ombra d’una alfàbega han captivat al jurat que a més ha valorat el gran detall amb el qual l’artista ha pintat l’albereda, les seues cases, el castell i el campanar.

Per altra banda els veïns han elegit amb els seus vots la il·lustració de Manu Corchero perquè siga la imatge dels cartells anunciadors de les Festes d’Agost. Els treballs van estar exposats al públic fins al passat divendres a les instal·lacions de l’antic ajuntament de Bétera. 

En l’anunci dels guanyadors estigueren presents les quatre obreres –Maria Guerrero, Olga Coscollar, Pilar Ros i Amparo Lull– i el president dels majorals, Vicent Bes. També assistí una representació de la corporació municipal encapçalada per la regidora de Festes i Tradicions, Raquel Puig.

Portada llibret festes 2017

Portada llibret festes 2017


Cartells festes 2017

Cartells festes 2017

Imprimir article
Comenta aquesta notícia

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *

He llegit i accepte la política de privacitat i lavís legal

Post comment