EFE. En la vesprada d’ahir es va declarar un incendi a la discoteca Akuarela platja ubicada en la zona de la Malvarrosa (carrer d’Eugenia Viñes de València). Com a conseqüència ha hagut dos treballadors ferits lleus segons ha informat la Policia Local i bombers. En aquest moment, es troba estabilitzat després de l’actuació de sis unitats de bombers que varen treballar a la zona fins estar controlat. Per realitzar adequadament els treballs d’extinció es traslladaren també dues dotacions de bombers i un vehicle especialitzat.
Cal mencionar que Akuarela continua suposant un lloc de trobada per als joves. Encara que a l’any 1918 era inicialment un balneari, conegut com Termes Victòria, on la gent acudia per relaxar-se. Al llarg dels anys va anar evolucionant i dóna pas a una sala de festes, la popular Casablanca. El seu pis de baix es va convertir en la també famosa discoteca de la ruta de bakalao ACTV. Finalment, a principis del segle XXI i fins a l’actualitat l’edifici l’ocupa Akuarela.
A dia d’avui, a la seua pàgina web encara es pot consultar els pròxims esdeveniments que la discoteca tenia preparats per a setembre, de cara a la nova temporada.