Ahir a les 16:00 hores dos patrulles de la Policia Local de Bétera detenien a dos homes i una dona per un presumpte delicte de robatori amb força a l’entrar en una caseta de la urbanització Les Almudes de Bétera.
Tal com ens han confirmat des de la regidoria de Seguretat Ciutadana, va ser un veí qui va telefonar a la Policia Local en veure un cotxe aparcat a la part de darrere de la casa, el que li va semblar sospitós.
La primera patrulla va acudir ràpidament i va sol·licitar ajuda d’una segona amb l’objectiu que els presumptes lladres no es fugaren amb el cotxe. Els agents van recuperar dos bicicletes plegables i una moto, entre altres objectes.
Els presumptes lladres han sigut detinguts.
També es va detenir una persona per intentar forçar l’entrada en una vivenda del nucli urbà escalant per la fatxada, segons ha informat la Policia Local al seu conter de Twitter.