DSC09054_5184x3888Betera.com, pensant a oferir una bona cobertura de les Falles locals 2018 perquè els veïns del municipi estigueren ben informats, ha realitzat més d’una vintena de notícies falleres durant tot el mes de març. A continuació fem un repàs de la tasca portada a terme, ja que ens agradaria que els nostres lectors feren una valoració al respecte.
Mitjançant aquestes notícies s’ha proporcionat la programació d’actes, el balanç dels esdeveniments i la informació pròpia entorn de les distintes activitats josefines, testimonis i entrevistes en primera persona als protagonistes d’aquesta festa, així com fotogaleries amb material inèdit de cada efemèride.
A aquest treball, cal sumar-li la informació del mes de gener i febrer on vam anunciar les presentacions de cada comissió o l’entrega de llibrets, entre d’altres. D’aquesta manera, al llarg d’aquests mesos hem intentat fer un seguiment exhaustiu de l’actualitat fallera de la població.
Dins de tota aquesta tasca és important destacar les ja esmentades fotogaleries. La inauguració de l’exposició del ninot va comptar amb una fotogaleria amb 31 imatges, més a banda la seua notícia descriptiva amb 4 fotos més. Per a la signatura al llibre de l’Ajuntament es va publicar una fotogaleria de 25 fotografies i per a la ‘Crida’ 20. La ‘Plantà’ i ‘Cantà’ també van tindre la seua fotogaleria d’una desena d’imatges.
Quant a l’entrega de premis es va realitzar un vídeo amb l’acte de lliurament, entrevista a l’alcaldessa i regidora de Festes, així com a la Fallera Major de Bétera i als màxims representants de la comissió més guardonada de la jornada. També es va fer una notícia resum, amb 22 instantànies i una altra fotogaleria amb quasi un centenar de fotos. 23 imatges també van fer de testimoni de la nostra presència a la quasi fallida cavalcada que finalment va poder eixir, malgrat l’oratge. La tasca també va ser exhaustiva a l’Ofrena de Flors en honor a la Mare de Déu dels Desemparats: 268 fotografies a una fotogaleria i una notícia balanç amb imatges. El matí de Sant Josep també va comptar amb 14 instantànies i la Nit de la ‘Cremà’ amb 29.
També es va publicar un vídeo amb tots els monuments fallers de cada falla local.
Així mateix, abans que començaren els quatre intensos dies de Falles, l’equip d’aquest diari va tenir una cita amb les Falleres Majors del poble, Luisa Motilla i Andrea Peinado, fent-los una entrevista molt acollidora. El mateix va ocórrer amb el President de la Junta Local Fallera, José María Asensi i Molins.
Per tot açò, i amb ànim de millorar de cara al pròxim exercici, ens serviria de gran ajuda conèixer l’opinió de tot aquell que s’informe de l’actualitat fallera a través del nostre mitjà.

Imprimir article
Comenta aquesta notícia

0 Comments

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *

He llegit i accepte la política de privacitat i lavís legal

Post comment