Després que s’haja publicat a un diari provincial la quantitat de deute que els municipis de Camp de Túria tenen amb els bancs o amb les entitats financeres, l’Ajuntament de Bétera ha comunicat en la seua web i xarxes socials que som l’únic municipi que ha aconseguit tindre aquesta xifra a zero a causa de la gestió realitzada per l’equip de govern que encapçala Cristina Alemany (Compromís).
Segons s’exposa en la nota, el deute viu en 2014 era de 3.705.000 euros i en l’any 2017 va arribar als 0 euros. D’aquesta manera, el deute per habitant que té Bétera hui és zero. Aquest resultat ha permés que l’any passat el consistori de la població poguera eixir del Pla d’Ajustament impulsat pel Ministeri d’Hisenda en l’any 2015, s’indica.
“Els pressupostos actuals ja no tenen cap crèdit bancari pendent”, explica el regidor d’Hisenda, Enric Álvarez (Compromís).
“En uns mesos acabarem la legislatura amb els comptes sanejats, aquest era un dels objectius i ja ho hem aconseguit cosa que demostra que sabem gestionar els diners dels veïns i veïnes de Bétera, retallant en despeses supèrflues que havíem heretat de l’anterior govern del PP, gastant només els diners que tenim i això ha suposat també un augment de les inversions”, menciona l’alcaldessa del municipi Cristina Alemany (Compromís) en aquesta mateixa nota.