El llibre ‘Les princeses també es tiren pets‘, de Ilan Brenman i Ionit Zilberman, serà aquest diumenge 11 de novembre interpretat per un contacontes. Les instal·lacions de Casa Nebot de Bétera (C/Estació, 5) seran les encarregades d’acollir aquest esdeveniment, dirigit especialment als més menuts de la casa. El grup Zorongo Contacontes oferirà un taller on els xiquets i xiquetes passaran un matí divertit, fomentant així la lectura, imaginació i creativitat.

Aquesta peça literària és el llibre infantil perfecte per a desmuntar el mite que les princeses són éssers perfectes, de bellesa i saber estar inassolibles. D’aquesta manera, amena i original, es trenca amb els típics estereotips i s’enfoca una realitat més igualitària entre sexes.

Ilan Brenman és escriptor i pare, de tal manera que molts dels seus contes s’inspiren en situacions quotidianes i en vivències personals amb les seues filles. ‘Les princeses també es tiren pets’ es va basar en una situació que va ocórrer a la seua casa.

Aquesta història es va convertir prompte en un èxit de vendes, traduït a diverses llengües. El seu argument és poc més que un simple diàleg entre un pare i una filla, quasi una xicoteta obra de teatre. Un dia Laura arriba de l’escola amb una pregunta molt important que ha generat una discussió entre els seus companys: Les princeses es tiren pets? Per a contestar amb solvència, el pare acudeix a un vell llibre de la seua biblioteca, El llibre secret de les princeses.

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked *

He llegit i accepte la política de privacitat i lavís legal

Post comment