El passat divendres, 21 de desembre, va tindre lloc la presentació dels diversos equips del Club Natació SOS Bétera 2018-2019. Així, es va presentar a Alevins, Infantils, Benjamins, Cadets, Juvenils, Juniors, Absoluts i Màsters. Alguns xiquets no van poder estar en aquesta cita i fer-se la foto amb els seus equips per altres compromisos extraescolars.
La primera part d’aquest acte va ser nomenar a tots els nadadors per les seues categories. Després va arribar el moment de fer-se la ja tradicional foto familiar de grup amb tots els membres de SOS Bétera.
El moment més emotiu va arribar amb un homenatge, rendit a qui va ser Director Esportiu i entrenador del Club, Miguel Ángel del Barrio i González. Aquest va saludar a tots els nadadors i es va abraçar efusivament amb els Alevins i Benjamis, donat que va ser el seu entrenador en la passada temporada.
A continuació, adjuntem algunes imatges realitzades durant l’acte:
- Alevins
- Infantils
- Benjamins
- Cadets
- Juvenils
- Juniors
- Absoluts
- Màster
- C.N. SOS Bétera