La regidoria municipal de Drets Socials de l’Ajuntament de Bétera ha posat en marxa l’Escoleta de Pasqua per a persones amb diversitat funcional. Aquesta es celebrarà els pròxims dies 23, 24, 25 i 26 d’abril.
El termini per a presentar les sol·licituds serà del 8 al 15 d’abril. Les places són limitades per ordre d’inscripció. El pagament de la taxa es realitzarà els dies 15 i 16 d’abril.
Els requisits per a procedir a la inscripció són els següents:
– Edat major de 3 anys complits l’any natural
– Empadronats en el municipi de Bétera.
– Persones amb diversitat funcional, no empadronats però que estiguen matriculats en centres de la localitat
– Persones amb diversitat funcional, no empadronats però que els pares tinguen el seu treball en aquest municipi
L’horari de l’escola serà de 09.00 a 13.30 hores. El preu de l’escola és de 8 euros
Cal mencionar que es pot aplicar reducció en el preu a famílies nombroses, 50% famílies de categoria especial i 25% categoria general havent d’aportar la documentació acreditativa original i fotocòpia.
Tots els detalls de l’inscripció estan detallats en el següent document adjunt: inscripcions Escoleta de Pascua.