Com ja és tradició a l’inici de juliol, les comissions falleres de Bétera tindran una cita aquest pròxim dissabte 13 de juliol per disputar el Campionat de Jocs de Taula. Aquesta activitat està organitzada per la Junta Local Fallera de Bétera i sempre compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Bétera.
Concretament es jugaran les modalitats de truc, parxís i xinxó. A més a més, els més menuts també podran participar amb activitats infantils per a ells.
La jornada donarà inici a les 09.00 hores a les instal·lacions de Casa Nebot (carrer Estació, 5). Durant el campionat també hi haurà un esmorzar i dinar (paella) per als participants.
A banda dels nombrosos participants també s’espera que s’apropen curiosos a veure jugar als fallers.
Les Falleres Majors de Bétera seran les encarregades de realitzar el lliurament dels premis als guanyadors.
Sens dubte, una jornada festiva on prima la germanor fallera i el bon ambient.