La convocatòria del VI Concurs ‘5UCV STARTUP‘ ja s’ha obert per a seleccionar les millors iniciatives emprenedores i trajectòries empresarials als campus de la Universitat de València, atenent el seu creixement, caràcter innovador, estratègia empresarial i aportació a l’entorn.
Les quanties dels premis venen establides en les bases reguladores, segons categoria i posició: Bases reguladores del concurs ‘5UCV STARTUP‘.
En la categoria STARTUP podrà participar qualsevol microempresa o PIME amb una antiguitat mínima d’un any i màxima de quatre anys en la data límit de presentació de sol·licituds de participació en el concurs, que tinga entre les persones fundadores almenys una que tinga la condició d’estudiant, egressada o titulada de la Universitat de València.
Podran participar en la categoria Júnior les persones emprenedores amb un projecte empresarial que encara no estiga constituït com a empresa. Almenys una de les persones integrants de l’equip ha de ser estudiant, egressada o titulada de la Universitat de València. També podran participar en aquesta categoria, aquelles empreses, amb una antiguitat màxima d’un any en la data límit de presentació de sol·licituds de participació, en les quals almenys una de les persones fundadores siga estudiant, egressada . titulada de la Universitat de València.
El termini de presentació es tancarà el dia 13 de setembre de 2019 a les 23.59 hores.