La bandera roja oneja este dimecres en totes les platges del terme municipal de València per marejada en set d’elles i mar arrissada en l’arenal de la Malva-rosa, segons ha confirmat la Policia Local, per la qual cosa queda prohibit el bany en totes elles.

Les platges del Cabanyal, a la ciutat de València; Pinedo; L’arbre del Gos, entre les platges de Pinedo i El Saler; El Saler, La Garrofera, La Devesa, al Parc Natural de l’Albufera, i Recatí, en la pedania del Perellonet, tenen prohibit el bany este dimecres per marejada.

Este fet augmenta en cinc les platges tancades d’este dimarts, quan es van tancar El Cabanyal, L’arbre del Gos i Recatí, però estava permés el bany, encara que amb precaució, en les altres cinc platges del terme municipal de València.

Així mateix, l’Ajuntament ha informat que ja estan oberts al públic tots els parcs amb tanca de la ciutat, després que este dimarts es tancaren a la vesprada davant l’avanç del temporal i el fort vent que bufava.