El pròxim 21 de desembre tindrà lloc la XVIII Cursa de Nadal de Bétera. Aquest recorregut urbà tindrà dues categories. A les 17.30 hores serà l’eixida de menors i a les 19.00 hores l’eixida d’adults.

Es tracta d’una competició urbana i a peu, en la qual poden participar persones de totes les edats que estiguen federades o no.

L’eixida arrancarà des de l’esplanada de l’Albereda i conclourà en el mateix punt.

Es primers 500 inscrits rebran de regal una borsa de corredor i una de clementines. Si se superen els 500 corredors no hauran més samarretes per a totes o tots.

D’altra banda, si eres adult o cadet i t’inscrius abans del dia 17 de desembre, només et costarà 3 euros. Del contrari, si t’esperes al mateix dia, seran 5 euros. Les xiquetes i xiquets tenen la inscripció gratuïta, independentment del dia que la realitzen. A més a més, hi haurà medalles.

Per a l’ocasió es mantindran tallats al trànsit tots els carrers afectats per la prova i fins a la completa finalització. L’ajuntament de Bétera en col·laboració amb el CEA Bétera i BxM i COABE organitzen aquesta Cursa de Nadal tots els anys. Aquesta carrera tancarà el Circuit de Carreres Populars de la Mancomunitat del Camp de Túria.

La carrera comptarà amb 5 km de distància. Les inscripcions es deuran fer en el següent  enllaç: http://www.cronorunner.com/informacionEvento.php?edic=1304.