L’Associació de Comerciants de Bétera (ACB) celebrarà un mercat de Nadal amb la col·laboració de l’Ajuntament de Bétera, del 13 al 15 de desembre.

Dels comerços participants en aquest mercat, 13 són comerços associats a l’ACB. El mercat tindrà lloc a l’esplanada de l’Albereda (divendres 13 de vesprada, dissabte 14 tot el dia i diumenge 15 de matí).

Durant les tres jornades hi haurà activitats, sobre tot per als més menuts. Hi haurà castells unlfables, globofèxia, pintacares, taller de xapes i ioga aèri, entre d’altres. El Pare Noel també visitarà aquesta fira per a repartir il·lusió entre les xiquetes i xiquets.

Les veïnes i veïns assistents tindran l’oportunitat d’avançar les seues compres de Nadal amb totes les propostes que el comerç local de Bétera oferirà.

Els comerços que participen són els següents.

  1. Ademfis Assessors
  2. AutosTrinitario
  3. Espai de Relaxació Toñi Benavent
  4. Kompy’s
  5. Més que Flors
  6. Modas Cecilias
  7. Òptica les Alfàbegues
  8. Residencia Canina Valcan
  9. Associació de Comerciants de Bétera
  10. Gastropub Àgora 23
  11. Boutique Lidia
  12. Dix Animación
  13. Autoescola L’Estació.
  14. Nautilus-Zippy
  15. Termomix

D’altra banda, Radio Bétera estarà també al mercat amb un stand fixe per a cobrir l’esdeveniment. Així mateix, L’Ajuntament i l’associació també tindrà carpa per a atendre a les veïnes i veïns que s’aproximen. El nostre equip també s’acostarà a cobrir el Mercat.

Imprimir article
Comenta aquesta notícia