publicidad
(Agències) Agents de la Policia Nacional van desmantellar fa uns dies una plantació de marihuana a Bétera. En aquest sentit, van detindre a un matrimoni i el seu fill, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.
Dijous passat al matí, els policies van realitzar un registre en el domicili on van localitzar la plantació sota la teulada del xalet amb 182 plantes, a més d’uns tres quilos de fulles soltes, 30 plançons, dues dosis de metamfetamina, una bàscula de precisió i diverses eines destinades al cultiu de la mateixa com a llums, ventiladors, aparells aires condicionats.
Les investigacions es van iniciar quan els policies van ser coneixedors que un jove podria estar venent marihuana en el districte de Trànsits de València i que aquesta substància provenia d’una plantació que poguera tindre a la seua casa de Bétera. Així mateix, a aquest se’l considera presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària. Perquè, va ser interceptat conduint un cotxe amb una suspensió temporal del permís de conduir vigent.