(EFE) La vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, ha afirmat aquest divendres que encara no tenen comunicació del Govern sobre la possibilitat que tota la Comunitat Valenciana passe a la fase 1 de la desescalada. En aquest sentit, ha indicat que ho sabran aquesta vesprada després de la reunió que mantindrà la consellera de Sanitat amb el Ministeri.

Oltra ha assenyalat en la roda de premsa posterior al ple del Consell que “el més prudent” és esperar que es produïsca la decisió del Ministeri de Sanitat i aquesta es comunique, i ha admés que hi ha “molta gent esperant” que tota la Comunitat Valenciana puga anar avançant en la desescalada.

“En qualsevol cas, el Consell està preparat per a qualsevol escenari”, ha manifestat la vicepresidenta, qui ha insistit que es vaja “pas a pas” i ha afirmat que, si finalment se confirma que tota la Comunitat passa a la fase 1, també tenen “preparat aquest escenari”.

Preguntada sobre si el Consell continua esperant que el Ministeri de Sanitat argumente per escrit les seues decisions sobre la desescalada, Oltra ha afirmat que en qualsevol relació institucional “normalitzada, positiva i lleial”, quan una institució demana una documentació, com ha fet la Generalitat, espera que es responga aquesta sol·licitud.

Imprimir article
Comenta aquesta notícia