Les Associacions de Comerciants de Camp de Túria, entre elles la de Bétera, han iniciat una campanya per a agrair el suport de totes les persones que continuen creient en el comerç local i els trien per a realitzar les seues compres cada dia.
Les 17 associacions de la comarca van crear fa uns mesos la marca comuna ‘Comerç Actiu’. Es tracta d’una marca que identificara els valors del comerç de proximitat i que el comerç de Camp de Túria representa. Proximitat, productes i serveis de qualitat i un tracte immillorable són algunes de les característiques que defineixen als comerços de Camp de Túria.
La Mancomunitat Camp de Túria treballa des de fa anys amb el comerç local com a motor de creixement econòmic i agent dinamitzador dels nostres pobles. L’ens supramunicipal recorda la importància de secundar i apostar pel comerç de proximitat perquè continue existint vida als nostres carrers i barris.
Cinc tanques publicitàries repartides per la CV-35, així com per algunes poblacions de la comarca, donaran les gràcies a totes les persones que compren en el comerç local. I al mateix temps, amb aquesta visibilitat es pretén reforçar la imatge d’unió i de diversitat de productes i serveis que estan a l’abast de veïns i veïnes i de visitants.
Aquesta és una campanya publicitària realitzada gràcies a fons públics procedents de la xarxa AFIC (Agència Foment Innovació Comercial) dependent de la Conselleria d’Economia.
Paral·lelament a això, s’ha creat també la pàgina web www.comerçactiu.com. Una finestra al món per a donar a conéixer totes les associacions de comerciants que formen part d’aquesta marca comuna.