(EFE) Agents de la Policia Local de València van detindre aquest passat cap de setmana a un home de 36 anys que va agredir a la treballadora d’un restaurant de menjar ràpid que li havia instat a col·locar-se bé la màscara quan feia cua en el local. Després del succés, va ser perseguit i retingut per altres empleats i clients.

Els fets van ocórrer a les 23.35 hores del passat dissabte en la zona de l’avinguda del Port, quan els agents van ser requerits per diverses persones perquè, pel que sembla, un home havia agredit a una treballadora d’un establiment de menjar ràpid per a, posteriorment, marxar-se corrent mentre un grup de gent el perseguia.

Els policies van observar al presumpte agressor en la mateixa avinguda, envoltat per diverses persones i rebolcant-se en el sòl per a tractar d’evitar que el detingueren, després de la qual cosa els agents el van immobilitzar i van emmanillar.

La suposada víctima va manifestar que tot havia ocorregut en el moment en el qual ella els havia requerit a l’home i a la seua parella que es col·locaren correctament la màscara d’ús obligatori, mentre feien cua a l’interior del local i esperaven per a ser atesos.

La treballadora, que presentava una ferida sagnant en la part superior del nas, els va explicar als agents que la parella havia fet cas omís dels seus requeriments i que, en concret, la dona s’havia posat a cridar i a amenaçar amb començar a tossir per tot el local, abans d’abandonar-lo.

Per part seua, l’home i presumpte agressor, segons declarava l’afectada, va començar a colpejar tots els objectes del taulell, arribant a llançar-li una mampara de protecció a la cara a ella i causant-li la ferida visible, a més d’importants desperfectes en el local.

La treballadora els va contar que la parella havia eixit corrent del restaurant, sent perseguida per treballadors i clients, una versió que van subscriure tant l’encarregada com un altre treballador del local. Després d’això, els agents van procedir a la detenció del sospitós.

Imprimir article
Comenta aquesta notícia