LAMENTABLE FALTA DE RESPOSTA, DE LA CONSELLERIA D’EDUCACIÓ CULTURA I ESPORT, DAVANT LA PRESENTACIÓ DE MÉS DE 7000 SIGNATURES

Des de la Plataforma Lliure Elecció Educativa Comunitat Valenciana enteníem que la decisió d’educació 100% presencial, vista la situació epidemiològica del nostre país i amb deficients plans de prevenció per al control del virus, podria posar en perill a la comunitat educativa i a la població en general. Ara, segons les dades de les diferents conselleries de salut i del Ministeri de Sanitat, sí que podem afirmar el gran fracàs de la contenció del virus  en els centres educatius. Això ens porta a preguntar el motiu pel qual l’administració educativa valenciana no ofereix ensenyament en línia o a distància a les famílies que, en exercici de la seua pàtria potestat i per a preservar la salut dels seus fills, ho sol·liciten.

En l’última setmana, segons estudi de la Plataforma, els nous grups afectats per *coronavirus han augmentat un 30% respecte a la setmana anterior. Per això, resulta lamentable que, després del lliurament successiu de 7.000 signatures i d’haver sol·licitat per escrit audiència amb el Conseller Vicent Marzá, no s’haja obtingut resposta a les peticions de les famílies. Encara som a temps de corregir errors.