L’Associació de Comerciants de Bétera (ACB) ha posat en marxa enguany un Concurs d’Aparadors Nadalencs. Així, uns 15 comerços associats han participat en aquesta iniciativa. Entre d’altres coses, els aparadors participants deurien contindre mínim un element relacionat amb el Nadal i també, mínim, un producte relacionat amb el seu establiment.

El passat divendres, 18 de desembre, el jurat (composat per 2 membres de la directa i 3 de la comissió de treball del concurs) van estar visitant de 20.00 a 22.00 hores els diferents aparadors.

Els criteris de valoració del jurat són:

  • Originalitat
  • Ús dels elements decoratius nadalencs.
  • Ambientació nadalenca.

El veredicte es farà públic el dia 22 de desembre de 2020 a través dels diferents mitjans de comunicació i Xarxes Socials de l’Associació de Comerciants de Bétera, sent prèviament notificat als guanyadors. Les deliberacions del jurat són secretes i inapel·lables. Així mateix, l’entrega de premis tindrà lloc el dia 22 de desembre, mateix dia que es farà públic el veredicte mediàticament, en un acte d’entrega on es complirà totes les mesures sanitàries establides. Aquesta data podria canviar o variar lleugerament, dependent de la disponibilitat del guanyador.

El concurs premiarà als 3 aparadors més ben ambientats i que més s’adequen als criteris de valoració, anteriorment citats. Els premis seran els següents:

  • PRIMER PREMI: Val de 300 euros a gastar en el comerç local
  • SEGON PREMI: Val de 200 euros a gastar en el comerç local
  • TERCER PREMI: Val de 100 euros a gastar en el comerç local

A continuació, adjuntem una fotogaleria amb els citats aparadors, l’ordre per el qual van ser visitats pel jurat, i us convidem a passejar i veure’ls en viu i en directe: