La Colla de Campaners de Bétera va tornar a posar en marxa, fa unes setmanes, les visites guiades diürnes a la Torre Campanar de l’església de la Puríssima Concepció.
Aquest mes d’octubre continuen donant a conéixer la història del campanar i campanes.
La primera visita de la temporada va tindre lloc el passat 10 d’octubre, des de la porta lateral de l’església de la Puríssima Concepció.
Ara, la pròxima visita, tindrà lloc el pròxim 31 d’octubre a les 10.00 hores.
Es deurà reservar també plaça enviant un correu a colladecampanersbetera@gmail.com. El preu de la visita per persona és de 2 euros. El grup de visita té un màxim de 15 persones.
Per a una bona realització de la visita, serà obligatori l’ús de la mascareta i seguir el protocol de seguretat sanitària.
D’altra banda, cal recordar que si les veïnes i veïns volen conéixer la història de la Torre-Campanar amb la seua família, amics o companys de treball, a banda de les visites guiades que ofereixen des de l’associació, es pot sol·licitar visites privades per a grups a partir de 10 persones.
Amb la seua tasca per recuperar i mantindre el patrimoni campaner del municipi, la Colla de Campaners de Bétera va iniciar fa temps enrere una campanya “prorestauració” del conjunt sonor situat a la torre campanar de l’església de la Puríssima Concepció. Per a aconseguir aquest objectiu, van realitzar un concert de campanes amb diferents tocs i espectacles pirotècnics, diferents visites guiades al campanar i una rifa. Amb totes aquestes accions la finalitat és recollir fons per poder ajudar al finançament del projecte. Per aquest motiu, les visites guiades es celebren al llarg de l’any.
Comenta aquesta notícia