Hui diumenge, 26 de desembre, s’està celebrant la 1ª Marxa Nadalenca Stefano Garzelli Team. Aquesta donava inici a les 10.30 hores en la Plaça Verdum de la Urbanització Torre en Conill i estava oberta a la participació d’aquell que volguera passar un dia divertit. Per a participar era imprescindible portar casc.
En aquest esdeveniment lúdic, també es podia dur alguna ornamentació nadalenca com un barret de Pare Noel, per exemple.
Stefano Garzelli Team és una escola de ciclisme per a xiquets i xiquetes de 4 a 13 anys. L’escola sorgeix de l’amor i la passió pel ciclisme i pels xiquets i per la forta convicció que per a generar futurs campions cal fomentar l’esport base.
La seua filosofia és ensenyar als xiquets des d’un punt de vista lúdic, tot pot ser i ha de ser un joc perquè els xiquets i xiquetes aprenguen a familiaritzar-se amb la bicicleta, a controlar-la i a estimar-la.

No es tracta de guanyar, sinó de divertir-se també. El lema d’aquesta escola és que la recompensa es troba en l’esforç i no en el resultat.

L’escola Stefano Garzelli Team participa en les carreres de calendari programades per la Federació Valenciana de Ciclisme, per la qual cosa els xiquets i xiquetes en inscriure’s a aquesta escola són federats perquè puguen participar en les carreres si així ho desitgen.