Que el mal oratge s’ha instal·lat aquests dies a València i els seus municipis no és cap secret. Així, ha malbaratat les Falles i alguns dels actes. El vent i la pluja han provocat la suspensió o ajornament d’alguns esdeveniments emmarcats dins el programa faller per a aquests dies.

En aquest sentit, Bétera també ha dut a terme la suspensió d’alguns actes com el de la cavalcada de disfresses d’ahir dijous, 17 de març. Cada mes de març, el segon dia de Falles a Bétera és la jornada on la cavalcada fallera de disfresses és la protagonista.

Les cinc comissions del municipi i les Falleres Majors de la localitat i les seues corts d’honor es reuneixen en la Glorieta per a anar en cavalcada pel poble. Les disfresses i el confeti omplin les vies de la localitat de llum i color. No obstant, enguany no ha pogut ser. De tota manera, algunes comissions van gaudir disfressats igualment a la seua carpa i aquestes són algunes imatges que hem pogut aconseguir (si ens arriben més, també les compartirem).

D’altra banda, des de Junta Local Fallera de Bétera també es va informa ahir a la vesprada-nit a la ciutadania que, donada la situació meteorològica que es preveia per a hui divendres, 18 de març, es decidia suspendre l’Ofrena a la Verge dels Desemparats.

Hui, únicament assistiran les representants de les cinc comissions així com les Falleres Majors de Bétera i el consistori entregarà els rams el dilluns en el cadafal.

L’Ajuntament, la Junta Local Fallera i les cinc comissions ja treballen per decidir un dia el mes d’abril per a celebrar novament l’Ofrena. Doncs, la decisió de suspendre l’acte va tindre lloc després d’una reunió de presidents, junta local i l’Ajuntament.

Aquesta junta local i els presidents tancaran una nova data en un termini màxim de 3 setmanes, quan les condicions climatològiques siguen més favorables.

Imprimir article
Comenta aquesta notícia