L’Associació de Comerciants de Bétera (ACB) va celebrar el passat dissabte, 09 de juliol, una espècie de “Fireta” de moda i bellesa que va servir de presentació de la Setmana de Moda, Bellesa, Salut i Benestar, la qual té lloc aquesta setmana en alguns establiments associats del sector (de l’11 al 15 de juliol).
De 19.00 a 22.00 hores, va tindre lloc la citada fira a l’esplanada del recinte de l’Albereda de Bétera. Va haver-hi diferents carpes amb exhibicions i demostracions de perruqueria unisex i estètica de la mà de Nuevo Estilo & Estética i de Noelia Durán Estilistas. Modas Cecilia també va mostrar diferents dissenys de moda, tendència per a la nova temporada estival. Aquest acte va comptar amb la inestimable ajuda i col·laboració de la regidoria municipal de Comerç, encapçalada per Joaquín Gómez, qui va també estar present durant tota la jornada.
Al seu torn, Modas Cecilia i Bambi Bétera van oferir una desfilada de moda amb la col·laboració especial de Nou Estil Peluqueria & Estètica (perruqueria diferent a l’esmentada anteriorment) i Perruqueria unisex Silvana. Aquesta desfilada va donar inici sobre les 20.00 hores, oferint varietat i qualitat.
Així mateix, ja de l’11 al 15 de juliol, diferents comerços associats a l’ACB del sector de la moda, bellesa, salut i benestar ofereixen diferents descomptes en els seus establiments.
Aquests descomptes i comerços són els següents:
1. TOÑI BENAVENT ESPAI DE RELAXACIÓ. Descomptes en teràpies, 25% en sessió. Av. Constitució, 23.
2. MENUTS DE BÉTERA. Diferents descomptes. C/ José Sáez, 12.
3. LARA CHILDREN’S. Diferents descomptes en moda infantil. C/ Colón, 19.
4. FARMACIA ANTONIO ALBIÑANA. Diferents descomptes en totes les seues marques de fotoprotecció.
Heliocare, Anthelios, Isdin i Skinceuticals. Av. País Valencià, 40.
5. NUEVO ESTILO PELUQUERÍA & ESTÉTICA. Diferents ofertes en perruqueria, barberia i estètica. C/ Mariana de San Simeón, 1.
6. NOU ESTIL PELUQUERÍA & ESTÈTICA. Diagnòstic capilar gratuït. Plaça de l’església, 5.
Discomòbil per a tancar la nit del dissabte
D’altra banda, cal indicar que els Majorals de 2023 van oferir una discomòbil a càrrec de Dj Butrón i Alberto Doménech i amb la col·laboració de la regidoria municipal de Festes per a tancar la nit.
A continuació, adjuntem una fotogaleria. El vídeo el podreu veure a la fi de setmana en el nostre informatiu setmanal “Bétera a la setmana” del canal YouTube. Anirem informant-vos.















































