Va ser l’any 2012 quan Betera.com posava en marxa la primera edició del Concurs de Fotografies Festes de Bétera. A la seua tercera edició, aquest passava a cridar-se ‘Esperanza Casanoves’, en honor a una veïna del municipi que és una veritable amant de la fotografia.
Ara, després de més de 8 anys, el certamen continua i torna a repartir premis en metàl·lic a les tres millors fotografies que es presenten al concurs (30, 75 i 50 euros, respectivament).
Cada participant podrà presentar les seues obres. Una per cadascun dels actes d’aquestes festes, realitzades en color o blanc i negre.
Hauran de ser originals i inèdites; no s’admetran obres que hagen sigut premiades en altres concursos
o exhibides públicament. A més a més, en aquelles imatges on apareguen menors de 16 anys deuran anar acompanyades d’una autoritzaió escrita.
Després de la fallada de l’última fase, tindrà lloc un acte públic de lliurament de premis. Aquest acte serà el 22 d’agost a les 20.30 hores, al Barracó dels Majorals de 2023. El termini per a la presentació de les obres comença a partir d’aquesta publicació i fins a les 17.00 hores del diumenge 21 d’agost.
Aquell que desitge participar deurà enviar la seua foto a betera@betera.com. *Qui ho haja fet a través de la nostra aplicació mòbil: betera-app preguem que ho torne a enviar per correu a betera@betera.com, ja que estem tenint problemes en la citada aplicació.
Les bases completes del concurs es poden consultar en el següent pdf, fent click a l’enllaç: BASES-CONCUR-FOTOGRAFIA-2022.

