Aquest passat dissabte, 24 de setembre, va ser el moment per al comiat de les Falleres Majors 20/22 de Bétera Carla López i Capella i Mª Ángeles Valls i Aparísi.

Per motius de salut, Mª Ángeles Valls no va poder ser present i se li farà el seu acte més endavant.

Així mateix, es va procedir a la proclamació de qui seran els màxims representants de les diferents comissions falleres del nostre poble per a les falles 2023, així com de Bétera (María Càceres Soriano i Claudia Alemany De la Pau).

L’acte va tindre lloc en el Saló de Plens del Castell de la localitat i va comptar amb la presència de diferents membres de la corporació municipal, familiars, fallers/as i veïns/as que no van voler perdre’s aquest emotiu acte organitzat per Junta Local Fallera de Bétera amb la col·laboració de l’Ajuntament de Bétera. L’acte a més, va ser presentat de manera desinteressada per la nostra redactora habitual, Carmen Sorlí i Contreras.

En primer lloc, perquè l’acte donara principi, es va demanar la presència dels màxims representants fallers de cada comissió del municipi de 2022 i 2023 i les Falleres de Bétera de 2023. Després d’això, es va donar pas a l’estendard de Junta Local Fallera, portat per Óscar Ibáñez de l’Arc i acompanyat del President de la citeu junta, Edgar Jorro Costa. Seguidament, es va nomenar la Fallera Major Infantil 20/22 de la localitat, Carla i també a la Real Senyera perquè l’acompanyara en aquest emotiu acte.

Tot foren paraules boniques i elogis per a Carla. Els màxims representants de les comissions falleres de Bétera de 2022 li van fer lliurament d’algunes cendres dels seus monuments com a record, mentre la presentadora de l’acte llegia una carta escrita en nom de tots ells. Mª Ángeles, encara que no va poder ser present, també va preparar un àudio dedicat a Carla el qual es va reproduir en la Sala d’actes, després d’unes paraules dirigides també a Carla per part d’un gran amic de la seua família, Juan Vicente Piá i García.

Les llàgrimes d’emoció durant aquests moments van ser evidents en el rostre de Carla, a qui Marisé de Montolivet i Toni Vega, acompanyats per la Colla de Tabal i Dolçaina Xe que Burrà, li van oferir una Cantà durant l’acte.

La Fallera Major Infantil de Bétera també va tindre paraules per al Món Faller, els seus acompanyants d’aquesta aventura i la seua família, després de la seua imposició del corbatí el qual va ser entregat pel seu germà.

Al seu torn, el president de Junta Local Fallera del municipi i l’alcaldessa de Bétera també van oferir unes paraules als allí present.

Després del seu comiat, va arribar l’hora de la proclamació de les Falleres Majors de cada comissió per a 2023 i per a les del nostre municipi.

Així, es va presentar a:

FALLA L’ALBEREDA:

Fallera Major Infantil 2023, María Molina i Marín

President infantil 2023 Vicente Ramírez i Rodrigo

Fallera Major 2023 Úrsula Roselló i Ramos

FALLA CARRAIXET:

Fallera Major Infantil 2023, Olaya Navarro i Izquierdo

President Infantil 2023, Pablo Martínez i Blanco

Fallera Major 2023, Sonia Amposta i Pons

FALLA GRAN VIA DE L’EST:

Fallera Major Infantil 2023, Marta Villanueva i Martínez

President Infantil 2023, Aitor Pérez i Carbonell

Fallera Major 2023, Amparo Carrascosa i López

FALLA GRAN VIA DEL SUD:

Fallera Major Infantil 2023, Aitana Mora i Morcillo

President *Infantil 2023, Carles Martínez i Romero

Fallera Major 2023, Paola Valerio i Pastor

FALLA LA BARRACA:

Fallera Major Infantil 2023, Aitana Abellán i Inglés

President Infantil 2023, Darko Eliab Cova i Sandiego

Fallera Major 2023, Ester Izquierdo Herrero

FALLERES MAJORS DE BÉTERA 2023

Fallera Major Infantil 2023, Claudia Alemany i De la Pau

Fallera Major 2023, María Càceres i Soriano

Posteriorment, va tindre lloc un sopar en el Saló Azhor, on tampoc van faltar els moments emotius.

A continuació, oferim una imatges de l’acte. Algunes d’elles cedides per Amparo Carrascosa. D’altra banda, Ana Carrascosa ens va ajudar en l’enregistrament d’un vídeo, ja que la nostra redactora estava presentant i no va poder gravar l’acte.

  • Imatges de l’acte:
  • Vídeo de l’acte:

Imprimir article
Comenta aquesta notícia