Un veí de Bétera ens va enviar divendres passat la següent nota amb una imatge adjunta:

“Seguimos teniendo el mismo problema de siempre y aquí nadie actúa.

No se respeta el VADO ni, para más inri, el lado donde se ha de estacionar. En la entrada de la calle hay unas señales muy bonitas que determinan la prohibición de qué lado se puede estacionar según sea año par o impar. Creo que esas señales deben de haberse hecho en un lenguaje y símbolos de otro planeta y los conductores no lo saben interpretar. También cabe la posibilidad de que realmente sean LERDOS.
Ya es el cuarto día que el vehículo en cuestión se encuentra en ese lugar, pero a pesar de tener una denuncia de la Policía Local, sigue ahí como si nada. ¿Vendrá la grúa a retirarlo? Da igual, hoy es este coche y mañana será otro.
¿Tan difícil es colocar Bolardos  de plástico a ambos lados de la franja amarilla? Bolardos como los que ha colocado un taller sin pedir permiso a nadie”.

 

*Aquesta foto denúncia està escrita i enviada per un veí de Bétera.
Betera.com ha transcrit l’escrit, ometent únicament el nom del taller que se citava per qüestions de protecció de dades i perquè tampoc sabem amb certesa l’afirmació que es fa sobre que “no s’ha demanat permís a ningú” (també s’ha tapat la matrícula del vehicle i la marca per protecció de dades). Amb això, volem recalcar que és una opinió i que forma part de la visió i perspectiva particular d’un veí que ha decidit plasmar el seu punt de vista perquè fora publicat en el nostre diari i, per tant, és una nota amb tints subjectius. En aquest sentit, Betera.com no es fa responsable de les paraules escrites en ell. No obstant això, estem oberts a rèpliques de tercers que es vegen implicats.
Imprimir article
Comenta aquesta notícia