Segons ha publicat la Federació de Triatló de Comunitat Valenciana en la seua pàgina web, el Triatló per Relleus Mixtos de Bétera tornarà a ser seu del Campionat Autonòmic per Relleus Mixtos per 4t any consecutiu.

Les inscripcions estan obertes des de dissabte passat 1 d’abril a les 17.00 hores, a través de la web de la Federación de Triatlón de la Comunidad Valenciana.

Cal recordar que, en la passada edició es va proclamar Campió Autonòmic l’equip UA Triatló, integrat per Sara Alemany, Yaiza Saiz, Héctor Arévalo i Luis Miguel Velásquez.

El CEA Bétera, club organitzador de la competició, repetirà en aquest format prenent com a seu de la competició la bassa de la comunitat de regants del municipi.

Aquest esdeveniment esportiu, el qual compta amb l’estreta col·laboració de l’Ajuntament de Bétera, tindrà lloc el pròxim 17 de juny. Cada club inscriurà a 4 rellevistes, 2 xiques i 2 xics, que completaran cadascun d’ells la distància de 320 m, 4.5 km i 1.5 km. El màxim d’equips que albergue la prova serà de 90. En aquest sentit, el CEA Bétera presenta una novetat en el sistema d’inscripcions en bonificar a aquells clubs que inscriguen a més equips.

El període de registre de clubs es va obrir l’1 d’abril a les 17.00 hores amb les tres fases següents:

De l’1 d’abril al 30 d’abril – inscripció mínim de 3 equips amb un 25% de descompte. Preu 3 equips: 192 €.

D’1 d’abril al 15 de maig – inscripció de 3 equips amb un 15% de descompte. Preu 3 equips: 204 €.

Del 16 de maig al 13 de juny – inscripció per equip de 85 €.