(EFE).- El candidat de Compromís per Paterna Andrés Pons ha mort aquest diumenge de manera sobtada, han informat fonts de la coalició, que ha decidit suspendre els actes de campanya que tenia previstos.

Andrés Pons, de 47 anys, era una persona molt coneguda en el món festiu d’aquest municipi de l’àrea metropolitana de València i compromesa amb la cultura, i s’havia incorporat com a número set en les llistes de Compromís per a les eleccions del 28 de maig.

Treballava com a tècnic de so en una empresa especialitzada en produccions audiovisuals, música en directe, lloguer i instal·lació, i ha sigut en les seues instal·lacions on se li ha trobat aquesta matinada sense vida.

Des de Compromís per Paterna han afirmat a EFE que es troben “en xoc” i molt afectats i consternats per la trista notícia, i han traslladat el seu condol i suport a la família del seu company.

Han destacat que la incorporació d’Andrés Pons al projecte de Compromís havia suposat una gran alegria, perquè era una persona afectuosa i entranyable, però a més estava molt compromés amb Paterna i conscienciat amb la cultura.

Des de Intercomparses, la Federació de Moros i Cristians de Paterna a la qual Pons estava vinculat, han mostrat la seua consternació per aquesta defunció.

“No hi ha paraules per a expressar-ho. Volem traslladar una fortíssima abraçada a la seua família, amics i companys de*Almogavers, així com a Guerreres de Tadmir, en un moment tan dolorós”, han assenyalat en Twitter.

Imprimir article
Comenta aquesta notícia