(EFE).- Diversos encaputxats van assaltar aquest passat dimecres a la nit el xalet del jugador del València Justin Kluivert, situat en una urbanització de Bétera.
Van robar i agredir a la parella del neerlandés. Kluivert estava a Mallorca concentrat amb l’equip de Rubén Baraja.
Segons va avançar Plaza Deportiva, els lladres van sorprendre la parella de Kluivert quan tornava de passejar al gos, li van amenaçar i li van provocar ferides lleus i es van emportar un botí d’uns cent seixanta mil euros que incloïa diversos rellotges i joies.
Va ser la pròpia parella de Kluivert qui va alertar de l’ocorregut una vegada els assaltants van abandonar la casa, fins a la qual es van desplaçar diversos agents per a obrir la corresponent denúncia. En aqueixa mateixa zona ja s’han produït diversos assalts a cases de jugadors tant del València com del Llevant.