Quan arriba el mes de juny les festes d’agost ja comencen a notar-se cada vegada més a prop. I és que es porten a terme actes previs a les festes que ja s’han convertit en una cita anual ineludible. En aquest sentit, cal mencionar que aquest dissabte es disputarà el partit anual entre majoralies.
Així, els Majorals de 2023 i 2024 es trobaran a les grades del Poliesportiu municipal per a disputar un partit amistós on demostraran quina és la colla que més en forma està. Les Obreres de 2023 també estaran presents en aquesta jornada, animant o bé també participant.
Aquest acte també serà un dels primers actes oficials dels Majorals de 2024, abans que òbriguen el seu barracó a l’Albereda de Bétera.
La música de la xaranga tampoc faltarà en aquest esdeveniment, amenitzant la vesprada.
La cita serà a les 20.00 hores i estan convidats tots els veïns i veïnes que vulguen divertir-se una estona i animar a la seua majoralia favorita.