El Centre Artístic Musical de Bétera va acomiadar la setmana passada unes jornades d’audicions i el curs 2022-223. començant a treballar ja en el pròxim curs 2023-2024 amb moltes novetats. Algunes d’aquestes novetats es troben ja publicades en la pàgina web del centre musical: www.musicabetera.es.
Així, s’ha inclòs la metodologia “Suzuki“, especialitats de corda de 04 a 07 anys. A través d’aquest sistema, es potencia el triangle entre tutor, alumne i professor.
A més, es pretén posar en marxa la nova especialitat d’arpa. D’altra banda, s’ha organitzat un Taller de Batucada, sense límit d’edat i amb l’únic requisit de tindre passió pel ritme. Aquest taller s’impartiria els dimecres de 20.00 a 21.00 hores (horari lectiu). El termini per a la matrícula al 50% es pot efectuar fins el 30 de juny.
Cal mencionar també que, el 100% dels alumnes d’aquesta societat que s’havien preparat per a accedir als conservatoris, han aprovat. Des de Betera.com, volem donar-los l’enhorabona.