El Sindic de Greuges admet a tràmit una nova queixa contra l’Ajuntament de Bétera
El passat dia 7 d’octubre vaig presentar una nova queixa davant el Sindic de Greuges i la mateixa ha sigut admesa a tràmit, segons m’han notificat hui dia 28 d’octubre. L’esmentada queixa ha sigut presentada per la falta de solucions a l’estat d’abandó en què es troben diferents llocs de la urbanització Camí Paterna, així…





