Bétera ha participat en la trobada de coordinació del projecte europeu SoilTribes, celebrada a l’Institut Politècnic de Beja (Portugal), on ha exposat els progressos realitzats en la posada en marxa de l’assemblea local del sòl.
Impuls a la conservació i la participació ciutadana
La reunió ha servit per compartir experiències i estratègies amb altres entitats europees implicades en esta iniciativa, centrada en la conservació i restauració del sòl, així com en la promoció de la participació ciutadana i la conscienciació ambiental.
Reptes europeus amb aplicació local
Des de l’Ajuntament s’ha destacat la importància de traslladar els grans objectius europeus en matèria ambiental a l’àmbit municipal, amb accions concretes que milloren el territori i fomenten una gestió sostenible dels recursos naturals.
Bétera continua així reforçant el seu compromís amb el medi ambient i amb les polítiques europees de sostenibilitat.











