Un bon nombre de ciutadans van eixir ahir al carrer demanant anar a votar perquè no hi haja retallada de drets després del 23J
(EFE).- Milers de valencians van recórrer ahir dijous el centre de València sota el lema “Pels nostres drets, ni un pas arrere” per a fer una crida al vot progressista i “que no hi haja una retallada de drets després de les eleccions del pròxim diumenge”, segons els convocants. Convocats per nombroses organitzacions socials, els…










