Foto denúncia d’estris deixats a l’avinguda Constitució
Una vegada més, ens arriben imatges d’estris deixats als carrers de Bétera, al costat de contenidors no pertinents per a deixar aquesta classe de residus. Les dues imatges han sigut realitzades aquest matí sobre les 10.50 hores a l’avinguda Constitució, pels núm. 41 i 58. Cal recordar que les veïnes i veïns tenen un servei…










