La Rambleta mantindrà les dues funcions de Mongolia després de reunir-se amb la Policia
(EFE) La direcció del teatre valencià de La Rambleta ha informat que mantindrà les dues funcions previstes per al cap de setmana de l’espectacle “Mongòlia sobre gel“, alçant així la suspensió anunciada aquest matí després d’haver rebut amenaces per part de grups d’extrema dreta. En un comunicat, l’empresa que gestiona aquest centre cultural de titularitat municipal…










