Veïns del carrer Cid de Bétera tornen a mostrar el seu malestar pel mal aparcament en la via
Des de la comunitat de veïns del carrer Cid 1,3, de Bétera ens han enviat unes imatges i una nota, a través de la qual indiquen el següent: “Una vegada més, volem denunciar la poca decència i falta de conscienciació que tenen les persones, encara que es mereixen un adjectiu qualificatiu diferent al de persona.…










