L’Ajuntament de Bétera ha prorrogat les mesures municipals per intentar frenar la Covid-19
L’Ajuntament de Bétera ha anunciat que, donada la situació sanitària, ha decidit prorrogar les mesures de caràcter municipal que va establir el passat 13 de gener. Aquestes mesures se prorroguen fins al pròxim 15 de febrer. Recordem les mesures decretades pel consistori: En l’àrea d’Esports, es decreta el tancament de totes les instal·lacions esportives municipals.…










