Els escolars de Bétera han celebrat el Dia de la Pau en els centres educatius
Hui dijous, 30 de gener, s’ha celebrat el dia de la Pau als centres educatius. En aquest sentit, els escolars de Bétera també han celebrar aquesta data. Així, a l’escola Camp de Túria han preparat danses, lectures per a la pau i fins i tot, han deixat anar coloms de la Pau. Les xiquets i…










