Divendres i dissabte es preveuen màximes més altes
El cap de setmana vindrà marcat per un episodi de vent moderat a fort, amb ratxes molt fortes en zones altes o exposades de l’interior, i per un ascens generalitzat de les temperatures divendres i dissabte, segons la previsió de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).
Divendres, el cel es presentarà poc nuvolós amb intervals de núvols alts, i les temperatures pujaran en tota la Comunitat. El vent bufarà amb força des de l’oest i no es descarten ratxes molt intenses en zones elevades a primeres hores del dia.
Dissabte i diumenge mantindran el vent i els canvis lleus de temperatura
Per a dissabte, Aemet preveu un cel més nuvolós a primeres hores, fins i tot amb la possibilitat d’alguna precipitació feble, encara que la situació tendirà ràpidament a poc nuvolosa. Les temperatures continuaran en ascens i el vent seguirà bufant de manera moderada, amb possibles ratxes molt fortes a l’interior.
Diumenge el cel tornarà a estar poc nuvolós, amb intervals de núvols baixos al matí a l’interior de València i Alacant. Pel que fa a les temperatures, les mínimes baixaran lleugerament mentre que les màximes es mantindran sense grans canvis. El vent de l’oest continuarà sent moderat a fort.
Les temperatures màximes d’ahir i mínimes de hui en les capitals de província han sigut les següents:
- Castelló: 15,8 / 13,7 °C
- València: 16,3 / 12,5 °C
- Alacant: 15,5 / 13,3 °C
Una situació meteorològica marcada pel vent i l’augment tèrmic que donarà pas a un cap de setmana dinàmic però estable en termes de precipitació.











